Arie Hier..

Author Topic: Arie Hier..  (Read 10368 times)

Offline Arie Kabaalstra

  • Forum lid
  • *
  • Posts: 18
Arie Hier..
« on: 18 May 2016, 00:49:48 »
Hallo allen,

Ik werd door een lid van www.cnczone.nl op dit forum gewezen.. en vanwege mijn voorliefde voor titanium heb ik me hier aangemeld..

waarom ben ik zo dol op titanium?.. omdat het zo'n prachtig materiaal is.. licht, hypoallergeen.. moeilijk te bewerken. .maar dat maakt het des te mooier als je het voor elkaar krijgt..

Wat maak ik van Titanium?.. Horloges.. waarom?,.. omdat het kan..

Even wat achtergrondinfo.. ik ben van huis uit gereedschapmaker, 11 jaar ervaring in het bouwen van dieptrekstempels, 1½ jaar als medisch instrumentmaker, en een half jaartje in het spuitgietwerk.. helaas aardbeienconfiture, raakte ik mijn baan kwijt.. en bouwde toen thuis uit pure verveling mijn eerste horloge van Aluminium..ik had nog een restje..dat smaakte naar meer..ik kocht wat restjes Titanium, en bouwde mijn eerste titanium horloge..


Daarna.. 52 stuks van de onderste gebouwd..


well.. you got the picture.. .

tevens maak ik ook mijn gereedschappen.. zoals pincetten voor het werk aan uurwerken zelf.. van titanium uiteraard.. RVS is voor Keukengerei..  :o

Moderator Comment Foto's verkleind, voor uitleg over zelf foto's verkleinen zie de topics in dit board

Hello Guest! Replies in this topic have been hidden from view. You are currently missing 5 replies. Please register or login if you want to view the replies.